Incepem anul cu o intrebare legata de Facebook Marketing. Sigur, daca ai avut campanii active in (si inainte de) 2017, poti observa usor diferenta in rezultate.

Merita sau nu merita sa facem Facebook Marketing si in acest an?

La multi din clientii nostri, costul de achizitie al unui client aproape s-a triplat in al treilea semestru al lui 2017. Personal, in 2018, nu vad lucrurile de ce ar fi altfel.

Uitandu-ma peste piata din Romania, motivele pentru care publicitatea in Facebook are nevoie de imbunatatiri se datoreaza celor doua mari trenduri:

Mult mai multi advertiseri in platforma

Deja platforma atrage o buna parte din afacerile romanesti inspre a-si face cunoscute serviciile sau produsele.

Cu cat mai multi advertiseri in platforma, cu atat costul publicitatii este mai mare. 2018 atrage de la sine un surplus de advertiseri.

Oferta de produse (sau servicii) comune, intalnite la tot pasul

Acum iti este mult mai usor sa gasesti in feed-ul tau reclame la produse si servicii pe care le intalnesti la tot pasul.

Ma gandesc la magazine de bijuterii, papuci, industria de fashion si multe alte verticale de business atinse de tot mai multe afaceri.

Bariera de intrare in aceste industrii este atat de mica incat internetul este plin de “oferta”, in contextul in care “cererea” este usor crescatoare (si disproportionata fata de cresterea ofertei de produse si servicii).

Sumarizand aceste lucruri, merita sa investim buget de marketing in Facebook in acest an?

Raspunsul meu este un categoric DA, insa planul trebuie adaptat si mult mai inteligent executat.

Marketingul clasic “20% Reducere, cumpara acum” va fi greu afectat.

Rezultatul lui sunt des-intalnitele discutii ”Facebook nu merge”..

Asteptarile irealiste si analiza miopica a rezultatelor publicitatii in Facebook sunt adesea intalnite la persoanele cu care interactionam. Intr-un plan de marketing, Facebook este doar o piesa din puzzle.

Ce ai putea face sa ai un an mai bun in Facebook?

1. Sa bugetezi corect activitatea in Facebook

2. Sa intelegi ca oamenii nu stau pe Facebook asteptand o noua pereche de cercei, de botine sau urmatoarea inovatie in discuri de frana pentru masini..

3. Sa integrezi comunicarea din Facebook cu un plan maret si o strategie de branding care sa iti asigure prezenta in anii ce vin

Daca vrei sa ai rezultate mult mai bune in 2018 si sa depasesti competitia ta, serviciul de consultanta ar putea fi solutia ideala pentru tine. Gasesti mai multe detalii aici.

Discută cu un expert în marketing despre planul tău

Constantin Gaspar este fondatorul agenţiei de marketing KingEditor şi are peste 12 ani experienţă în mediul online.

Contact

Email
contact@kingeditor.com

Telefon
0743 218 229