Un Nou Mod De A Face Marketing Care Te Elibereaza De Operatiunile Zilnice De A Lucra in Business-ul Tau Si Te Ajuta Sa Cresti Cu Mai Multi Clienti Si Mai Multe Vanzari
2019 a fost anul in care multe dintre micile afaceri locale au fost puternic afectate de aparitia a tot mai multi competitori, de cheltuieli crescute cu angajatii si un cost crescator de a achizitiona un nou client (si de a face o vanzare).
In 2020, multi dintre cei care au reusit sa ajunga pana aici, isi vor inchide portile. Intrebarea este, DE CE?
In studioul de marketing StudioKing avem de a face cu tot felul de colaborari. De la magazine online, la spalatorii de masini, pana la agentii imobiliare si alte cateva domenii.
Marketingul si Produsul sunt cea mai des intalnita cauza a esecului.
Marketing invechit si lipsit de esenta
Iti poti da seama usor cand un business abia supravietuieste. Te uiti la tacticile de marketing. Analizezi care este experienta pe care o ai incepand cu mesajul reclamei lor, unde te trimite reclama, si ce se intampla mai departe.
Un clasic exemplu de marketing de 2018:
Reclama Facebook -> Pagina de produs pe site -> Adauga in Cos -> Finalizeaza comanda
Si asta este. Nu ai mai auzit de la respectivul business, totul s-a oprit acolo. De ce? Fiindca acest mod de a face marketing era profitabil.
Acum lucrurile sunt putin diferite. Publicitatea platita este mult mai scumpa, iar SEO tot mai competitiv. Daca totul se opreste aici, ca business, este foarte dificil sa ramai profitabil.
Produsul oferit nu ofera avantaj competitiv
Competitia pe care o ai astazi este mult mai mare comparativ cu anii trecuti, garantat. Problema reala este cu produsul pe care il oferi.
Ce poti face in privinta asta este sa devii mai selectiv in oferta de produse/servicii pe care o pui la dispozitie. Multe directii strategice rezolva aceasta problema, cum o alegi pe cea potrivita?
Un nou mod de a face marketing iti este totusi accesibil. Gandeste-te cand a fost ultima data cand ai lucrat la bussiness-ul ta si nu in el..
Ce iti este la indemana sa schimbi in noul tau plan de marketing?
Mesajul – ce comunici acum cu potentialii clienti prin campanii de publicitate, texte pe site, email? Te ajuta sa te diferentieze, sau din contra, nu te face distinctiv, business-ul tau este la fel ca toate restul?
Aici vorbim despre copywriting, valoarea unica de vanzare, canalele de marketing folosite etc
Produsul – cand a fost ultima data cand ai luat o decizie strategica sa adaugi/elimini produse si servicii din oferta ta?
Poate este un moment bun sa reconsideri oferta curenta, oportunitatea este unde toti ceilalti nu se uita..
Suportul clienti – aici este loc mult de imbunatatit, si desi o problema majora (si ca si cost si ca si forta de munca disponibila), aduce rasplata in timp prin clienti mai loiali si mai multe vanzari.
Planul tau post-purchase. Aici vorbim despre ce faci mai departe cand cineva a achizitionat de la tine. Care este planul si cum se masoara eficienta lui.
Daca Totusi Vrei Sa Salvezi Timp, Energie, Si Sa Cresti Afacerea Ta Cu Un Plan De Marketing Care Aduce Rezultate Acum, Uite Propunerea Mea..
O noua colaborare cu noi incepe prin a diagnostica situatia ta curenta. Studiem oferta ta, a concurentei, si cautam avantajele tale care te ajuta acum sa cresti vanzarile si numarul de clienti.
Stabilim idealuri pe termen scurt, pe termen lung, si implementam tacticile de marketing care sa le atinga.
Comunicam eficient, te diferentiem fata de toti ceilalti, si alimentam o crestere sanatoasa a afacerii tale.
Aducem toata experienta si energia noastra ca sa cresti ca si afacere. Sa te ajutam ca tu sa reusesti sa faci tranzitia din a lucra in afacere, la a lucra la crestere ei.
Daca vrei sa afli mai multe despre lucrurile pe care le facem si cum te putem ajuta cu un plan de marketing care functioneaza acum, completeaza campurile de mai jos si revin cu un telefon pentru detalii