Deşi ţi-ai promis că vei reuşi în mod constant să postezi lucruri pe care audienţa ta le-ar îndrăgi, deseori nu se întâmplă.

Cei care te urmăresc aşteaptă update-uri interesante de la ţine. Ei vor fi aproape atunci când au nevoie de produsul tău fiindcă îndrăgesc postările tale şi au câştigat încrederea de a cumpără de la tine. Cei care nu au încrederea, o vor câştigă în timp prin postări frecvente şi interactive, urmând un plan şi o strategie clar definită.

Dacă deja cineva se ocupă de social media, poate fie te costă prea mult, fie nu aduce rezultatele dorite.

Ce îţi oferim noi este un pachet de servicii de Facebook, accesibil şi eficient. Fără a cheltui tot profitul pe care îl aduce rezultatul muncii noastre, află de ce suntem colaboratorul ideal pentru micile companii.

  • Probabil ai suficienţi clienţi (înţelegem)
  • Nu ai timp (probabil este o decizie bine întemeiată)
  • Nu ai încredere într-o agenţie (dacă acesta este motivul, îţi oferim 7 zile gratuit să ne cunoşti. Fără obligaţii contractuale şi fără costuri)
  • Nu ai resurse financiare (ne-am gândit şi la scenariul acesta. Am creat două pachete de servicii astfel încât să alegi cel mai accesibil şi potrivit ţie)
  • Experienţe neplăcute cu freelanceri sau alte agenţii de social media (ştim, încrederea se câştigă greu. Încearcă cele 7 zile gratuit. Dacă nu eşti convins, renunţi oricând, fără obligaţii)
Ce facem să atingem obiectevele propuse?

Dacă ai ajuns până aici, trebuie să îţi mărturisesc o experienţă din agenţie. Succesul unui client a rezultat, total neaşteptat, la întreruperea unei colaborări (o circumstanţă plăcută, vei vedea mai departe).

Este vorba despre un business nou de afară, din domeniul telecomunicaţiilor (o parte din clienţii noştri sunt din afară).

Am început colaborarea imediat după ce ei au avut primul client al lor. Erau o echipa mică şi ambiţioasă. Rolul nostru a fost să ne asigurăm că vor atrage noi clienţi prin intermediul Facebook.

După câteva discuţii iniţiale, am început muncă propriu-zisă. Ne-am documentat să înţelegem bine industria, cine este clientul lor ideal şi care sunt obiectivele lor de business pe termen scurt. A fost simplu, în acel moment, obiectivul era de noi clienţi.

Începând activitatea noastră, rezultatele nu au întârziat să apară. Câteva dintre postările noastre au fost plătite (”BOOST POST” feature) să ajungă în faţă mai multor utilizatori în Facebook.

Postările au primit distribuiri şi like-uri, iar imediat pe urmă am început să vedem un declin în comunicarea cu clientul nostru.
Planul de marketing includea şi un e-book pe care îl vom crea şi distribui gratuit, însă nu am ajuns atât de departe..

Într-o discuţie cu clientul, câteva lucruri aveau să se clarifice. Succesul în marketing (aducerea a noi clienţi) i-au creat colaboratorului nostru probleme de infrastructură de IT şi greutăţi în a-i servi.

Dacă la începutul colaborării scopul a fost de a atrage noi clienţi, acesta s-a schimbat la scurt timp.

Obiectivele s-au schimbat înspre a oferi experienţă aşteptată clienţilor existenţi fără nevoia de noi alţii.

Chiar şi astăzi, pagină este neactualizată, probabil, din acelaşi motiv..

Acum mă întreb, care este obiectivul tău în social media?

Email
contact@kingeditor.com

Telefon
0743 218 229